Post by ascarsakelring on Mar 17, 2022 8:46:58 GMT 2
------------------------------------------
▶▶▶▶ Skullgirls: Fighting RPG ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Skullgirls: Fighting RPG IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låsa upp nivån ▞▞▞
▞▞▞ Skullgirls: Fighting RPG 2022 version ▞▞▞
Det är ganska anständigt spel, när jag spelar första gången känns det p2w men efter en vecka jag spelade det här spelet föll inte p2w längre eftersom det finns många gratis saker du kommer att få tillsammans ditt spel fortskrider (GRINDING ÄR EN NYCKEL) *notering för utvecklare : lägg till fler karaktärer och berättelsenivå
Det är ett bra spel men skulle kunna använda en komplett kombinationslista istället för en betald mekaniker. Jag vet att barn gillar att spendera pengar för ett slag men det är inte vettigt.
Ett gäng tjurar. Jag förstår inte varför de lägger till i konkurrensläge om folk bara ska välja samma karaktärer om och om igen. Variation är kryddan i livet. Liksom du kan se om personen i andra änden internet suger och de har en fördel på grund av det. Fixa dina servrar eller låt människor med dåligt internet inte vara konkurrenskraftiga.
Spelet är fantastiskt och är ett roligt sätt att tillbringa din fritid.Mitt enda problem är att ibland tappar spelet mina framsteg, det har funnits flera gånger där jag uppgraderat eller har kommit långt i berättelseläge bara för att upptäcka att när jag lämnar spelet och kommer tillbaka så gick mina framsteg förlorade. Vänligen fixa det här problemet eftersom det här spelet är fantastiskt.
Har spelat i en timme. Än så länge är det en bra tidsdödare med ett enkelt färdighetsträd. Värt ett försök
Jag tror att 5m kommer att räcka för att slåss inte 3m lol
Jag kunde starta spelet och spela starthandledningen, sedan sa spelet till mig att det behövde använda wifi för att ladda ner något och jag klickade på "ok"-knappen och sedan satt den där frusen i några minuter tills jag precis stängde spelet. Jag har dock en äldre telefon (Samsung 7 edge) så det kan bara vara ett problem med det men spelet fungerade bra i handledningen. Men utifrån vad jag spelade så verkade det inte dåligt, jag önskar att jag kunde ha spelat det mer.
Jag älskar spelet, men nyligen har det kraschat när jag går på Prize Fights och mailbox
Mitt enda verkliga klagomål är att du behöver karaktärer för att utveckla fighters och det är väldigt svårt och tidskrävande att få karaktärer som en gratis att spela spelare. Guldkaraktärer kommer aldrig att bli diamanter eftersom du behöver fler guldkaraktärer för att utveckla dem. Det skulle vara bättre att ha någon form av essens eller annan sak som du använder för att utveckla fighters. På så sätt är diamantkaraktärer mer tillgängliga och du kan ha starkare karaktärer som en gratisspelare. Denna essens bör vara gratis att få.
Började nyligen spela det och jag njöt verkligen av det, men nu med den nya uppdateringen kraschar den och fryser hela tiden. Vänligen fixa.
Det har bara gått fyra dagar och jag har älskat spelet, men det låter mig inte logga in när jag nådde nivå 12 just nu. Jag har internet helt för mig själv men ändå låter det mig inte logga in. Jag skulle ge det fem stjärnor om ni kunde lösa det här problemet. Och jag har också några idéer som ni kan lägga till här, ni kan lägga till ett offline-läge om sådant här händer, eller till och med ett offline privat rum där vi fortfarande kan slåss med vänner som använder hotspot. Jag hoppas ändå att min situation kan fixas snart.
Skullgirls: Fighting RPG Akcijske igre hsn
Spelet är faktiskt ganska bra, det är roligt och kontrollerna är anständiga. Problemet är dock den vansinniga mängd slipning som krävs för en gratisspelare. Jag förstår att spel/appar är ett företag, och jag har inga problem med att utvecklare försöker tjäna så mycket pengar som möjligt, med det sagt är det smart att göra ditt spel roligt och och lite gratis att spela vänligt, så att folk dras in i spelet och bli investerade tidsmässigt, och sedan kommer de att bli investerade pengar klokt. Utvecklarna av det här spelet förstår inte det. Detta spel kräver mycket pengar nästan omedelbart eller slösa inte din tid. Frasen "Insane amount of Grinding" kommer inte ens i närheten av att beskriva det här spelet.
Jag hoppas att det finns några fler sätt att tjäna theonite eftersom det är svårt för mig som inte vill spendera pengar för att tjäna det och jag hoppas verkligen att ni lägger till någon knapp eller något som kan få oss att byta konto eftersom jag fortfarande vill spela SkullGirls men på mitt andra konto bara att vänta går energin upp om du lägger till allt att det blir femstjärnigt från mig tq
Det är bra och funktionellt
Berättelseläget är trassligt. Jag uppgraderade alla mina karaktärer och jag förlorar fortfarande.
Jag älskar det här spelet men deras är ett problem, det har inte ett offlineläge
Spelet är okej men när ett uppdrag kommer förbi avancerade etc. är det bara galet dumt. För t.ex. där 1 bronsfigur måste besegra 2 gyllene karaktärer?! Det är bara otroligt!
Gillade det först tills jag fick spela multiplayer, pojken var jag i för lite BS, visar sig att du inte spelar mot en annan spelare, nej du spelar mot deras plånböcker, jag kan inte efter att ha spelat det här spelet i 2 hela månader och allt helt plötsligt loggar de ut mig och jag kan inte logga in igen vad fan, så eftersom jag inte kan logga in igen kommer detta att bli 1 stjärna
Jag vet inte hur många stjärnor jag ska ge så 1 stjärna eftersom jag inte kan ge negativa tal. Jag laddar ner spelet och det var smidigt, men spelet kräver att man laddar ner fler funktioner som tar 18 delar eller något med WiFi. Jag var typ ok, men det slutade först vid 6/18, gick upp runt 20% och gick sedan tillbaka till 0%, jag stängde spelet och öppnade det igen och nu har jag fastnat på 1/18 med samma problem. Det tog mig cirka 3 timmar från och med nu att spela spelet. Vänligen fixa det
Guld kurs idag trevlig super exalterad att spel effektivt
Bästa spelet av alla mobila fighter. Allt förstört av en fruktansvärd slipning och fasansfulla fallhastigheter för guld-/diamantfighters. Mobilspel när det är som värst
Det är ett roligt spel
Hej, jag tycker att det här spelet är roligt och beroendeframkallande men jag tycker att det bara blir orättvist för folk som inte vill lägga pengar på det. Som att du kunde ha högre lagpoäng och fördelar men ändå blockerar AI allt??? Sedan en gång i en kamp höll jag på att besegra en av dem och de bytte, men efter att jag taggade ut den bytte kom de tillbaka med FULL HÄLSA? och jag tror också att relikchanserna är riggade, jag är på väg att vara nivå 30 och jag har fortfarande inte fått ett guld eller en diamant. Betala för att spela. 😐
Skullgirls: Fighting RPG Action khf
Det här spelets expertberättelseläge är bara orättvist och kryptiskt. Vem älskar inte att bli chockad med några sekunders mellanrum, eller så blir fiendens normala helt plötsligt upphävd? För att inte tala om att tvingas använda brons eller silver fighters för att bekämpa mycket starkare fiender. Ja, spelare är alla masochister som de kommer att älska att bli misshandlade.
Den senaste uppdateringen gör att mitt spel ständigt kraschar, detta är upprörande eftersom jag har spelat det här spelet i flera år och nu hoppar jag av tills detta är fixat
Spelet är fantastisk konststil fantastiskt och animeringen är smidig bara en sak varför måste tjejerna vara halvnakna varför kan du inte släppa dem fria för alla barn även om det inte behöver vara två tjejer halvnakna som slåss bara de är oskyldiga ok det är allt jag vill att du ska göra..
Jag hoppas att det kommer en uppdatering där den inte kommer att stänga appen medan jag försöker logga in på spelet
Spelade det i en timme och älskade det direkt, bra spel! Men för tillfället kan jag inte logga in på mitt spel längre, har försökt i 10 minuter och fortfarande har ingenting hänt. Jag ska försöka fråga någon på den här communityn eller förmodligen kommer att söka upp det på google, för nu tror jag 3 stjärnor kommer att göra jobbet
Ger inget bra spelupplägg
Ladda ner gratis Mutant Fighting Arena för Android. ... Mutant Fighting Arena - Gratis app från utvecklaren Y8. ... Skullgirls: Fighting RPG.
Spelet är ganska bra, det har fantastisk grafik, coola karaktärer och roligt berättelseläge som utjämningssystem, vut wjen det kottar till Priskamper det är bara inget kul, även om kontona spelas av bots är de kombinationer de gör okrossbara medan de alltid blaock eller motattack, du skulle behöva ha mer kraft än fienden medan du i Story-läge kan döda 3 karaktärer med totalt 800 poäng med en brons-karaktär med endast cirka 260, ingen balans mellan dessa 2 lägen, det är därför 3*
så varje gång jag kommer till laddningsskärmen kraschar den varje gång men sedan skickade den mig hela vägen till början där jag måste lägga mitt konto bara för att spela eller göra mitt e-post eller telefonnummer och var tvungen att installera om det detta var min sista chans att jag tryckte på samma konto som jag loggade ut från och gjorde det igen, detta var första gången det fungerade
Det är ett väldigt roligt spel som du alltid har något att göra i och jag tror att det är lika bra (för ett mobilspel) som PC-versionen. Det enda problemet är pvp, jag kan aldrig ladda en match.
Varför släpar det alltid efter nuförtiden? inte wifi/telefonlagringsrelaterat problem. Jag 💯 säker på att de är bra, problemet ligger i själva spelet
Kan ni bara lägga till ett eventuppdrag som ger spelare massor av karaktärsexperter och en liten mängd mynt men som skulle kunna spelas om så att spelare som inte spelar priskamp och pvp kan vinna exp på att bara spela nonchalant? Snälla snälla också buffa relikvärden lite så spelare har större chans att få bättre karaktärstyper/raritet, vilket skulle vara fantastiskt.
Multi-player är tråkigt om allt det är att spela får en non-stop combo hela spelet. Vad är poängen om allt som krävs för att förlora är att bli träffad en gång i början och bara se dig förlora och aldrig slå i marken?
Bra spel handlingen är för KOO!!! Karaktärer FÖR KOO Detta spel,,, T0 ""K00!!!!!!0000000000⁰". OOOHHH!!!!@@
Skullgirls: Fighting RPG Akcja gfh
Varje gång jag har försökt köpa Squigly. Jag har förlorat faktiska pengar på det här problemet när jag har köpt karaktärsreliker inklusive sådana för Squigly och det fortsätter att orsaka felet. Jag har tappat otaliga kronmynt på den. Jag älskar spelet, men jag har hört av mig flera gånger och aldrig fått något svar för det. Funktionen för återställning av köp fungerar inte ens. Jag kommer förmodligen inte att fortsätta spela om det här fortsätter att hända. Jag kan inte ens göra hennes karaktärsutmaning för jag kan inte få henne.
Jag är egentligen ingen fightingspelsperson men det här är fantastiskt, väldigt roligt! Jag rekommenderar starkt detta till alla
Skullgirls för Android - Ladda ner gratis - Anderbot
Allt och allt är ett bra spel, det är bara det att servern behöver fixas lite, den säger hela tiden att den inte kommer att ansluta men jag har mitt wifi som jag tycker är konstigt, fixa det här-
Det här spelet spelar inte samma sak på konsolen. Spelet suger eftersom du har olika omfärgningar av så kallade elementära, har energisystem och viktigast av allt, tapp och gäng tapp hoppas att du slår det, men vänta, det finns buff och debuff som inte verkar originalspel och förstör den övergripande rättvisan i striderna spel, bör det betraktas som rpg/fighting. Ingenting personlig utvecklare eller vem som än läser detta, det är min åsikt och jag är ganska ojämn om det och jag har precis köpt en ny telefon eftersom jag hoppas att den är precis som den i konsolen eller datorn men jag hade fel. PS lägg till några slåss- och rörelseknappar så att andra inte blir förvirrade eller glömmer spelmekanikern. Ha en trevlig dag, inget hat och snälla, fattar inte att jag vill ha dessa hatare. Jag stöttade dig och inspirerade av ett litet utvecklarteam.
Skullgirls: Fighting RPG Екшън bse
Det enda mobilspelet jag någonsin skulle ge 5/5, jag skulle ge det 6 stjärnor om jag kunde.
Jag ser inte uppdateringen och spelet släpper inte in mig på grund av det
Skullgirls: Fighting RPG Akčné xfvm
Little Singham Arkadspel fygv
Jag har slutfört handledningen hittills och du bad om en recension, det här är vad du får på grund av det...
Bra spel
Det är väldigt roligt vad annat kan jag säga om det fina detaljer men det släpar mycket och gemenskapen är inte särskilt trevlig◇ jag skulle ge det en 5 stjärna men det finns inte särskilt intressanta karaktärer du tycker att det här spelet borde börja skapa nya karaktärer istället för couling dem ♡ det skulle vara mer intressant om de la till en godisgurl men det är inte min idé är spelen ☆ jag tror också att de borde ha större chans att få äldre karaktärer jag har bara fått 2 silver och 1 guld är väldigt tråkigt